Monday, October 25, 2010

Katy Perry & Russel Brand Elak Melakukan Seks Sebelum Kahwin




















Russel dan Katty bakal melangsungkan majlis perkahwinan mereka di India pada 23 Oktober ini.


PENYANYI Katy Perry yang bakal berkahwin dengan pelakon komedi Russel Brand menghentikan seketika hubungan intim bersama kekasihnya itu sehingga mereka bergelar suami isteri.

Menurut sumber terdekat Katy, permintaan itu adalah untuk membolehkan malam pertama perkahwinan mereka adalah sesuatu yang istimewa.

"Katy mahu perkahwinan mereka akan jadi lebih istimewa termasuk pada malam pertama. Dia telah meminta kekasihnya itu tidak mengadakan sebarang hubungan seks sebelum hari perkahwinan mereka pada 23 Oktober ini," ujarnya seperti dipetik Contactmusic.

Russel yang dikenali sebagai buaya darat di kalangan penggiat industri hiburan Hollywood akur dan menuruti permintaan bakal isterinya itu.

"Russel bersetuju dengan idea Katy, mereka yakin perkara tersebut bakal menjadi yang paling istimewa pada malam pertama mereka selepas kedua-duanya secara rasmi menjadi pasangan suami isteri," kata sumber tersebut.

Upacara pernikahan penyanyi lagu I Kissed a Girl itu bakal mengadakan majlis perkahwinan mereka dengan konsep ala Hindu di Hotel Taj Rambagh Palace, Jaipur, India.

No comments:

Post a Comment

X-Men Logo 2